czwartek, 2 listopada 2017

FAQ #7 - Czy Korsarz to Twój debiut literacki? Czy nie myślałeś o przerobieniu go na scenariusz filmowy?

Tak. Korsarz jest moją pierwszą powieścią, choć nie pierwszym projektem twórczym.

Nie mogę się specjalnie pochwalić opublikowanymi opowiadaniami, choć nigdy nie miałem takiego celu, nie interesowały mnie krótkie formy.

Sama powieść to jednocześnie właśnie niejako skutek "uboczny" faktu, że w Polsce ciężko jest sprzedać scenariusz filmu historyczno-przygodowego.
A że sam jestem miłośnikiem powieści historyczno-przygodowych, pomyślałem, że mógłbym spróbować własnych sił, by jeśli nie w formie filmu to w formie książkowej podzielić się moimi fabułami z innymi.

Celem głównym nadal jednak pozostaje przerobiebie Korsarza na film, czy ogólnie rozrywkową franczyzę.
Stąd też jeśli udałoby się Korsarza wydać w formie powieściowej, i jeśli znanazłoby się odpowiednie zainteresowanie, chciałbym przerobić powieść także na komiks, oraz starać się sprzedać prawa do gry i filmu.
Pewne rozmowy na tym polu już trwają, ale takich rozmów miałem w życiu już wiele i przyzwyczajony jestem, że hasło "jesteśmy zainteresowani" wypowiedziane lub napisane przez kogoś ze świata filmu lub gier NIC nie znaczy. Podobnie jak dla wielu osób z tych branż nic nie znaczy dane słowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz