czwartek, 19 października 2017

No to HOP! ... Zaczynamy :)

Cześć!
Nazywam się Marcin Zimakowski, znany także wśród niektórych pod pseudonimami artystycznymi "Mazin" lub "Morten Zimsi".
Jako, że ścieżka życiowa prowadziła mnie przez wiele zawodów i pasji, czuję się zarówno Scenarzystą, Historykiem, jak i Marynarzem.
Doświadczenia te wytworzyły we mnie smykałkę do wyszukiwania w książkach i archiwach ciekawych uniwersalnych historii, które przefiltrowane przez język filmu mogłyby stać się atrakcyjną zrozumiałą rozrywką dla szerokiej publiczności, zapewniając jej frajdę i promując jednocześnie polską historię.
Miłość do żeglugi, galeonów, piratów, tropikalnych wysp, zakopanych skarbów i bitew morskich połączyłem zaś z fascynacją dla dziejów dawnej Rzeczpospolitej, szarż husarii i pojedynków na szable.
Z tej oryginalnej ekscytującej mieszanki powstał zaś KORSARZ RZECZPOSPOLITEJ.
I choć projekt ten jest moim debiutem na rynku powieściowym, to jednak już zostałem dzięki niemu wyróżniony przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, które przyznało mi na niego stypendium z dziedziny literatury.   
Stypendium symboliczne, ale jednak zawsze dodające energii i wiary w sens projektu i jego powodzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz